További információk
Méret | Ø 13.8 x Ma: 19.5 cm |
---|---|
Anyag | 100% újrahasznosított szájjal-fújt üveg, természetes levegőbuborékokkal |
Tisztítás | mosogatógépben |
Termékszám | FL1-0053 |
Gyártó SKU | 1104263965 |
9 990 Ft
Készleten, rögtön tudjuk szállítani
Ingyenes szállítás 15 000 Ft felett
Várható szállítás: december 4. (hétfő)
Megpróbáljuk még ma elcsípni a futárt, hogy holnap nálad legyen. Ha nem sikerül, akkor hétfőn érkezik.
Méret | Ø 13.8 x Ma: 19.5 cm |
---|---|
Anyag | 100% újrahasznosított szájjal-fújt üveg, természetes levegőbuborékokkal |
Tisztítás | mosogatógépben |
Termékszám | FL1-0053 |
Gyártó SKU | 1104263965 |
A ferm LIVING története 15 évvel ezelőtt kezdődött Dániában Trine Andersen tapétájával. Sehol sem talált az elképzeléseinek megfelelőt, ezért megrajzolta és legyártatta magának. Így született meg az első néhány termék, és az azóta eltelt évek alatt a márka sokaknak a szeretett otthon szinonímájává vált. A legnagyobb célkitűzése az, hogy olyan otthon kialakítására inspirálja az embereket, amiben jól érzik magukat és önmaguk lehetnek. Mert az otthon sokkal több, mint tárgyak összessége. Az otthon az, ahol az élet történik.
Belföldön a szállítási díj 15 000 Ft felett ingyenes, alatta pedig egységesen 990 Ft.
Ha meggondolod magad, a kézhezvételtől számítva 30 napon belül visszaküldheted nekünk a rendelésed. De ha bizonytalan vagy, írj nekünk és segítünk! Ha tökéletes darabot választasz, akkor minimalizáljuk a felesleges szállításokat, így nemcsak te, hanem a környezet is boldogabb lesz.
A régi olívás üvegek inspirálták ezt az üveget, ami lehet tároló is vagy akár váza. Újrahasznosított üvegből készült, és a szájjal fúvás során szándékosan belekerülő rengeteg levegőbuborék nagyon különlegessé teszi.
A tetejét tudod magában is használni, kis szervírozótálként. Egyszerre dekoratív és praktikus, így a nyitott konyhák kedvelt szereplője lehet.
A ferm LIVING története 15 évvel ezelőtt kezdődött Dániában Trine Andersen tapétájával. Sehol sem talált az elképzeléseinek megfelelőt, ezért megrajzolta és legyártatta magának. Így született meg az első néhány termék, és az azóta eltelt évek alatt a márka sokaknak a szeretett otthon szinonímájává vált. A legnagyobb célkitűzése az, hogy olyan otthon kialakítására inspirálja az embereket, amiben jól érzik magukat és önmaguk lehetnek. Mert az otthon sokkal több, mint tárgyak összessége. Az otthon az, ahol az élet történik.