Fill / Konyha /

Oli tároló

13 990 Ft

Készleten, rögtön tudjuk szállítani

Ingyenes szállítás 15 000 Ft felett

Várható szállítás: december 6. (hétfő)
Holnap feladjuk, és hétfőn érkezik hozzád.

  • További információk

    Méret

    Ø 13.8 x Ma: 19.5 cm
    üveg: Ø: 13.8 cm x Ma: 16.7, tető: H: Ø: 11.1 x Ma 5 cm, űrtartalom: 1.7 liter

    Anyag

    100% újrahasznosított szájjal-fújt üveg, természetes levegőbuborékokkal

    Tisztítás

    mosogatógépben

    TermékszámFL1-0053
    Gyártó SKU1104263965
  • Ferm Living

    A ferm LIVING története 15 évvel ezelőtt kezdődött Dániában Trine Andersen tapétájával. Sehol sem talált az elképzeléseinek megfelelőt, ezért megrajzolta és legyártatta magának. Így született meg az első néhány termék, és az azóta eltelt évek alatt a márka sokaknak a szeretett otthon szinonímájává vált. A legnagyobb célkitűzése az, hogy olyan otthon kialakítására inspirálja az embereket, amiben jól érzik magukat és önmaguk lehetnek. Mert az otthon sokkal több, mint tárgyak összessége. Az otthon az, ahol az élet történik.

  • Belföldön a szállítási díj 15 000 Ft felett ingyenes, alatta pedig egységesen 990 Ft.

    Ha meggondolod magad, a kézhezvételtől számítva 30 napon belül visszaküldheted nekünk a rendelésed. De ha bizonytalan vagy, írj nekünk és segítünk! Ha tökéletes darabot választasz, akkor minimalizáljuk a felesleges szállításokat, így nemcsak te, hanem a környezet is boldogabb lesz.

Cikkszám: FL1-0053 Kategóriák: , ,

A régi olívás üvegek inspirálták ezt az üveget, ami lehet tároló is vagy akár váza. Újrahasznosított üvegből készült, és a szájjal fúvás során szándékosan belekerülő rengeteg levegőbuborék nagyon különlegessé teszi.
A tetejét tudod magában is használni, kis szervírozótálként. Egyszerre dekoratív és praktikus, így a nyitott konyhák kedvelt szereplője lehet.

A ferm LIVING története 15 évvel ezelőtt kezdődött Dániában Trine Andersen tapétájával. Sehol sem talált az elképzeléseinek megfelelőt, ezért megrajzolta és legyártatta magának. Így született meg az első néhány termék, és az azóta eltelt évek alatt a márka sokaknak a szeretett otthon szinonímájává vált. A legnagyobb célkitűzése az, hogy olyan otthon kialakítására inspirálja az embereket, amiben jól érzik magukat és önmaguk lehetnek. Mert az otthon sokkal több, mint tárgyak összessége. Az otthon az, ahol az élet történik.