További információk
Méret | 70 x 180 cm |
---|---|
Anyag | 100% újrahasznosított poliészter kültéren is használható |
Szín | curry & szürke |
Tisztítás | 30° kímélő mosás, fektetve szárítás |
Termékszám | FL2-0012 |
Gyártó SKU | 9274 |
19 990 Ft
Készleten, rögtön tudjuk szállítani
Ingyenes házhozszállítás
Várható szállítás: június 7. (szerda)
Holnap feladjuk és holnapután nálad lesz.
Méret | 70 x 180 cm |
---|---|
Anyag | 100% újrahasznosított poliészter kültéren is használható |
Szín | curry & szürke |
Tisztítás | 30° kímélő mosás, fektetve szárítás |
Termékszám | FL2-0012 |
Gyártó SKU | 9274 |
A ferm LIVING története 15 évvel ezelőtt kezdődött Dániában Trine Andersen tapétájával. Sehol sem talált az elképzeléseinek megfelelőt, ezért megrajzolta és legyártatta magának. Így született meg az első néhány termék, és az azóta eltelt évek alatt a márka sokaknak a szeretett otthon szinonímájává vált. A legnagyobb célkitűzése az, hogy olyan otthon kialakítására inspirálja az embereket, amiben jól érzik magukat és önmaguk lehetnek. Mert az otthon sokkal több, mint tárgyak összessége. Az otthon az, ahol az élet történik.
Belföldön a szállítási díj 15 000 Ft felett ingyenes, alatta pedig egységesen 990 Ft.
Ha meggondolod magad, a kézhezvételtől számítva 30 napon belül visszaküldheted nekünk a rendelésed. De ha bizonytalan vagy, írj nekünk és segítünk! Ha tökéletes darabot választasz, akkor minimalizáljuk a felesleges szállításokat, így nemcsak te, hanem a környezet is boldogabb lesz.
Hinnél nekünk, ha azt mondanánk, hogy ezek a szőnyegek hulladékból készültek? Újrahasznosított poliészterből, egész pontosan. Így egy strapabíró és fenntartható alternatívája a hagyományos poliészternek vagy a pamutnak. Ráadásul emiatt használhatod a teraszon is, anélkül, hogy aggódnod kellene a nedvesség miatt. De szuper megoldás a konyhába is, ahol ugye nagyobb kihívásokra lehet számítani.
A ferm LIVING története 15 évvel ezelőtt kezdődött Dániában Trine Andersen tapétájával. Sehol sem talált az elképzeléseinek megfelelőt, ezért megrajzolta és legyártatta magának. Így született meg az első néhány termék, és az azóta eltelt évek alatt a márka sokaknak a szeretett otthon szinonímájává vált. A legnagyobb célkitűzése az, hogy olyan otthon kialakítására inspirálja az embereket, amiben jól érzik magukat és önmaguk lehetnek. Mert az otthon sokkal több, mint tárgyak összessége. Az otthon az, ahol az élet történik.