További információk
Méret | 13 x 17 cm, Ma: 1.5 cm |
---|---|
Anyag | kerámia |
Tisztítás | nedves ruhával töröld át |
Termékszám | FL1-0038 |
Gyártó SKU | 1104263927 |
4 990 Ft
Készleten, rögtön tudjuk szállítani
Ingyenes szállítás 15 000 Ft felett
Várható szállítás: október 2. (hétfő)
Megpróbáljuk még ma elcsípni a futárt, hogy holnap nálad legyen. Ha nem sikerül, akkor hétfőn érkezik.
Méret | 13 x 17 cm, Ma: 1.5 cm |
---|---|
Anyag | kerámia |
Tisztítás | nedves ruhával töröld át |
Termékszám | FL1-0038 |
Gyártó SKU | 1104263927 |
A ferm LIVING története 15 évvel ezelőtt kezdődött Dániában Trine Andersen tapétájával. Sehol sem talált az elképzeléseinek megfelelőt, ezért megrajzolta és legyártatta magának. Így született meg az első néhány termék, és az azóta eltelt évek alatt a márka sokaknak a szeretett otthon szinonímájává vált. A legnagyobb célkitűzése az, hogy olyan otthon kialakítására inspirálja az embereket, amiben jól érzik magukat és önmaguk lehetnek. Mert az otthon sokkal több, mint tárgyak összessége. Az otthon az, ahol az élet történik.
Belföldön a szállítási díj 15 000 Ft felett ingyenes, alatta pedig egységesen 990 Ft.
Ha meggondolod magad, a kézhezvételtől számítva 30 napon belül visszaküldheted nekünk a rendelésed. De ha bizonytalan vagy, írj nekünk és segítünk! Ha tökéletes darabot választasz, akkor minimalizáljuk a felesleges szállításokat, így nemcsak te, hanem a környezet is boldogabb lesz.
A Merge alátét a tűz, víz és föld visszafogott találkozása. Kézzel készül Olaszországban, a Po folyó legkiválóbb agyagjából, ezért minden kerámia lap egyedi. A márványos minta egy speciális eljárással készül, így lesz mindegyik alátét a praktikussága mellett gyönyörű is. A Merge alátétek megvédik az asztalodat a forró edényekkel való kellemetlen találkozástól, de mi szeretjük egy kisebb tálalólapként is használni őket.
A ferm LIVING története 15 évvel ezelőtt kezdődött Dániában Trine Andersen tapétájával. Sehol sem talált az elképzeléseinek megfelelőt, ezért megrajzolta és legyártatta magának. Így született meg az első néhány termék, és az azóta eltelt évek alatt a márka sokaknak a szeretett otthon szinonímájává vált. A legnagyobb célkitűzése az, hogy olyan otthon kialakítására inspirálja az embereket, amiben jól érzik magukat és önmaguk lehetnek. Mert az otthon sokkal több, mint tárgyak összessége. Az otthon az, ahol az élet történik.