%

Uzsonnásdoboz, terrazzo, szürke

2 990 Ft

Készleten, rögtön tudjuk szállítani

Ingyenes szállítás 15 000 Ft felett

Várható szállítás: október 2. (hétfő)
Megpróbáljuk még ma elcsípni a futárt, hogy holnap nálad legyen. Ha nem sikerül, akkor hétfőn érkezik.

  • További információk

    Méret

    H: 18, 5 x Sz: 13 x M: 6, 5 cm

    Anyag

    fém, matt festéssel

    Szín

    szürke

    Tisztítás

    langyos vízzel öblítsd el és rögtön töröld át egy száraz ronggyal. ne tedd a mosogatógépbe és ne tárolj benne folyadékot vagy maró élelmiszert

    TermékszámFL3-0013
    Gyártó SKU5392
  • Ferm Living

    A ferm LIVING története 15 évvel ezelőtt kezdődött Dániában Trine Andersen tapétájával. Sehol sem talált az elképzeléseinek megfelelőt, ezért megrajzolta és legyártatta magának. Így született meg az első néhány termék, és az azóta eltelt évek alatt a márka sokaknak a szeretett otthon szinonímájává vált. A legnagyobb célkitűzése az, hogy olyan otthon kialakítására inspirálja az embereket, amiben jól érzik magukat és önmaguk lehetnek. Mert az otthon sokkal több, mint tárgyak összessége. Az otthon az, ahol az élet történik.

  • Belföldön a szállítási díj 15 000 Ft felett ingyenes, alatta pedig egységesen 990 Ft.

    Ha meggondolod magad, a kézhezvételtől számítva 30 napon belül visszaküldheted nekünk a rendelésed. De ha bizonytalan vagy, írj nekünk és segítünk! Ha tökéletes darabot választasz, akkor minimalizáljuk a felesleges szállításokat, így nemcsak te, hanem a környezet is boldogabb lesz.

Cikkszám: FL3-0013 Kategóriák: , Címkék: , ,

Csempéssz egy kis játékos terrazzo mintát a gyerkőcök ebédidejébe! Az ebéd mellé elfér egy kis gyümölcs is (haha, persze. csoki.). A dobozka tökéletesen alkalmas mindenféle kincs tárolására is, mint például a matricák, virágok, ceruzák vagy ami a legmenőbb, anya sminkcuccai.

A ferm LIVING története 15 évvel ezelőtt kezdődött Dániában Trine Andersen tapétájával. Sehol sem talált az elképzeléseinek megfelelőt, ezért megrajzolta és legyártatta magának. Így született meg az első néhány termék, és az azóta eltelt évek alatt a márka sokaknak a szeretett otthon szinonímájává vált. A legnagyobb célkitűzése az, hogy olyan otthon kialakítására inspirálja az embereket, amiben jól érzik magukat és önmaguk lehetnek. Mert az otthon sokkal több, mint tárgyak összessége. Az otthon az, ahol az élet történik.