További információk
Méret | Ø: 21 x 30 cm |
---|---|
Anyag | fekete fém |
Részletek | mindkét irányban használhatod |
Használat | kültéri használatra is alkalmas, de idővel patinásodhat. |
Tisztítás | nedves ruhával töröld át |
Termékszám | FL2-0041 |
24 990 Ft
Készleten, rögtön tudjuk szállítani
Ingyenes házhozszállítás
Várható szállítás: október 2. (hétfő)
Megpróbáljuk még ma elcsípni a futárt, hogy holnap nálad legyen. Ha nem sikerül, akkor hétfőn érkezik.
Méret | Ø: 21 x 30 cm |
---|---|
Anyag | fekete fém |
Részletek | mindkét irányban használhatod |
Használat | kültéri használatra is alkalmas, de idővel patinásodhat. |
Tisztítás | nedves ruhával töröld át |
Termékszám | FL2-0041 |
A ferm LIVING története 15 évvel ezelőtt kezdődött Dániában Trine Andersen tapétájával. Sehol sem talált az elképzeléseinek megfelelőt, ezért megrajzolta és legyártatta magának. Így született meg az első néhány termék, és az azóta eltelt évek alatt a márka sokaknak a szeretett otthon szinonímájává vált. A legnagyobb célkitűzése az, hogy olyan otthon kialakítására inspirálja az embereket, amiben jól érzik magukat és önmaguk lehetnek. Mert az otthon sokkal több, mint tárgyak összessége. Az otthon az, ahol az élet történik.
Belföldön a szállítási díj 15 000 Ft felett ingyenes, alatta pedig egységesen 990 Ft.
Ha meggondolod magad, a kézhezvételtől számítva 30 napon belül visszaküldheted nekünk a rendelésed. De ha bizonytalan vagy, írj nekünk és segítünk! Ha tökéletes darabot választasz, akkor minimalizáljuk a felesleges szállításokat, így nemcsak te, hanem a környezet is boldogabb lesz.
Nemcsak a növények megemelése miatt vonzza a tekintetet a Ferm Living homokóra kaspója. Matt, színterezett fém anyaga és különleges formája egyedülállóvá teszi a városi dzsungelben. Bírja a harcot az elemekkel, jó választás a teraszra is.
A ferm LIVING története 15 évvel ezelőtt kezdődött Dániában Trine Andersen tapétájával. Sehol sem talált az elképzeléseinek megfelelőt, ezért megrajzolta és legyártatta magának. Így született meg az első néhány termék, és az azóta eltelt évek alatt a márka sokaknak a szeretett otthon szinonímájává vált. A legnagyobb célkitűzése az, hogy olyan otthon kialakítására inspirálja az embereket, amiben jól érzik magukat és önmaguk lehetnek. Mert az otthon sokkal több, mint tárgyak összessége. Az otthon az, ahol az élet történik.