További információk
Méret | 50 x 50 cm |
---|---|
Anyag | huzat: organikus vászon, szaténfényű hímzéssel. párna: toll és pehely töltőanyag |
Tisztítás | 30 fokos kímélő mosás. fordítsd ki, mielőtt beteszed a mosógépbe |
Termékszám | FL2-0057 |
Gyártó SKU | 1104263362 |
22 490 Ft
Készleten, rögtön tudjuk szállítani
Ingyenes házhozszállítás
Várható szállítás: október 2. (hétfő)
Megpróbáljuk még ma elcsípni a futárt, hogy holnap nálad legyen. Ha nem sikerül, akkor hétfőn érkezik.
Méret | 50 x 50 cm |
---|---|
Anyag | huzat: organikus vászon, szaténfényű hímzéssel. párna: toll és pehely töltőanyag |
Tisztítás | 30 fokos kímélő mosás. fordítsd ki, mielőtt beteszed a mosógépbe |
Termékszám | FL2-0057 |
Gyártó SKU | 1104263362 |
A ferm LIVING története 15 évvel ezelőtt kezdődött Dániában Trine Andersen tapétájával. Sehol sem talált az elképzeléseinek megfelelőt, ezért megrajzolta és legyártatta magának. Így született meg az első néhány termék, és az azóta eltelt évek alatt a márka sokaknak a szeretett otthon szinonímájává vált. A legnagyobb célkitűzése az, hogy olyan otthon kialakítására inspirálja az embereket, amiben jól érzik magukat és önmaguk lehetnek. Mert az otthon sokkal több, mint tárgyak összessége. Az otthon az, ahol az élet történik.
Belföldön a szállítási díj 15 000 Ft felett ingyenes, alatta pedig egységesen 990 Ft.
Ha meggondolod magad, a kézhezvételtől számítva 30 napon belül visszaküldheted nekünk a rendelésed. De ha bizonytalan vagy, írj nekünk és segítünk! Ha tökéletes darabot választasz, akkor minimalizáljuk a felesleges szállításokat, így nemcsak te, hanem a környezet is boldogabb lesz.
Hol lehetnénk a leginkább szabadok, ha nem a saját otthonunkban? Ez a párna aprólékos, hímzett mintájával és megnyugtató motívumával saját magunkhoz visz egy picit közelebb, miközben egy kis női energiát visz a nappaliba.
A ferm LIVING története 15 évvel ezelőtt kezdődött Dániában Trine Andersen tapétájával. Sehol sem talált az elképzeléseinek megfelelőt, ezért megrajzolta és legyártatta magának. Így született meg az első néhány termék, és az azóta eltelt évek alatt a márka sokaknak a szeretett otthon szinonímájává vált. A legnagyobb célkitűzése az, hogy olyan otthon kialakítására inspirálja az embereket, amiben jól érzik magukat és önmaguk lehetnek. Mert az otthon sokkal több, mint tárgyak összessége. Az otthon az, ahol az élet történik.