Desert ülőke

42 490 Ft

Készleten, rögtön tudjuk szállítani

Ingyenes házhozszállítás

Várható szállítás: december 6. (hétfő)
Holnap feladjuk, és hétfőn érkezik hozzád.

  • További információk

    Méret

    Szé: 41.2 x Ma: 41.4 x Mé: 41.6 cm. ülésmagasság: 41.4 cm

    Anyag

    színterezett fém váz és kézzel szőtt anyag, amihez a fonal újrahasznosított PET palackokból készült. Egy ülőkéhez 17 PET palackot használtak fel.

    Egyéb

    kültéri használatra is alkalmas

    Tisztítás

    nedves ruhával töröld át

    TermékszámFL2-0068
    Gyártó SKU1104263825
  • Ferm Living

    A ferm LIVING története 15 évvel ezelőtt kezdődött Dániában Trine Andersen tapétájával. Sehol sem talált az elképzeléseinek megfelelőt, ezért megrajzolta és legyártatta magának. Így született meg az első néhány termék, és az azóta eltelt évek alatt a márka sokaknak a szeretett otthon szinonímájává vált. A legnagyobb célkitűzése az, hogy olyan otthon kialakítására inspirálja az embereket, amiben jól érzik magukat és önmaguk lehetnek. Mert az otthon sokkal több, mint tárgyak összessége. Az otthon az, ahol az élet történik.

  • Belföldön a szállítási díj 15 000 Ft felett ingyenes, alatta pedig egységesen 990 Ft.

    Ha meggondolod magad, a kézhezvételtől számítva 30 napon belül visszaküldheted nekünk a rendelésed. De ha bizonytalan vagy, írj nekünk és segítünk! Ha tökéletes darabot választasz, akkor minimalizáljuk a felesleges szállításokat, így nemcsak te, hanem a környezet is boldogabb lesz.

Cikkszám: FL2-0068 Kategóriák: , ,

A szeretett kültéri klasszikus modern újragondolásban. A Desert ülőke elegáns, hordozható megoldás letisztult kivitelben. Kültérre és beltérre egyaránt alkalmas, a váz színterezett fémből, az ülés rész pedig újrahasznosított palackokból készül, amiből PET fonalat készítettek. Így az ülőke nagyon strapabíró a kültéri használat során is. Az összehajtható megoldás segít a hordozásban, tárolásban, ha nem használod. Bár ilyen úgysem lesz. 

A ferm LIVING története 15 évvel ezelőtt kezdődött Dániában Trine Andersen tapétájával. Sehol sem talált az elképzeléseinek megfelelőt, ezért megrajzolta és legyártatta magának. Így született meg az első néhány termék, és az azóta eltelt évek alatt a márka sokaknak a szeretett otthon szinonímájává vált. A legnagyobb célkitűzése az, hogy olyan otthon kialakítására inspirálja az embereket, amiben jól érzik magukat és önmaguk lehetnek. Mert az otthon sokkal több, mint tárgyak összessége. Az otthon az, ahol az élet történik.